Ayliz06 Bebeğim 47 günlük şimdiye kadar sleppy kullandım pişik yapmadı sudocream de kullanıyorum sık değiştiriyorum 3 numarayı molfixi mi denesem acaba kararsız kaldım
Nesrincente Ayliz06 bız 4 aylıgız 3 numara almayı yenı dusunuyorum daha 3 no molfix buyuk gelır size sleepy kucuk molfıxe gore
Handelemece İlk 1 ay Sleepy kullanıp pişik olunca Molfix’e geçtik, bize daha iyi geldi🐥 Molfix bedenleri Sleepy’ye gore daha geniş, daha rahat. Henüz pişik yaşamadık.
asz Ayliz06 molfix.ben sleepyden molfixe geçtim.iç lastikleri sıkı ve çok iz yapıyordu başka şikayetim yoktu.her bedeni diğer bezlere göre kalıp olarak küçük.bi beden büyük aldıysamda aynı şey oldu sleepy de.bende molfixe geçtim.(8 ay oldu geçeli)
Ayliz06 asz ben de sizinle aynı şikayetden yakknıyordum iç lastikleri sıkı ve bebeğimin bacagına iz yapıyor😔molfixten memnun kaldınız mı
AzraBabyy asz bebeğim 4 kiloydu geçen hafta molfix 2 numara aldım daha açmadım büyük mü gelir. Sleepy de 2 numara kullanıyorduk
yusra60 asz merhaba bende Molfix almayı düşünüyorum ama siz hangisini kullanıyorsunuz ? Lastik izi yapmıyor mu gerçekten çünkü bu yüzden arayış içindeyim .
Cemre_61 Ayliz06 bende ilk başta sleppy kullandım fakat lastik izleri oluyodu sürekli bende molfixe geçtim anca rahat ettim diyebilirim şimdi sıkıntı kalmadı çok şükür 😇
asz Ayliz06 çok memnunum canım valla.ne pişik ne sızma,ne taşma.zaten 4.ay itibari ile kullandım molfixi.9.ayında da molfixin külot bezine geçtik(işkence idi alt değiştirme artık hareket kabiliyeti arttıkça durduramıyorduk bezlerken).şuan 15 aylık.külot bezi de harika bişey.bu ara da iç dokusu da sleepden yumuşak ve ince.ayy unutmadan çocuğun kilosu ile paketin üstündeki kilo aralığı da uyumlu birbiri ile.sleepy gibi değil yani..
Srnsrnsrn Ayliz06 prima ile başladım pahalı gelince sleepy bio natural kullandım pişik yaptı molfixe geçtim herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Geçen günde bebem natural aldım doğallığı ve fiyatının çok uygun olması nedeniyle onda da bir problem yaşamadık çok şükür
asz Ayliz06 normal yeşil paketi canım benim kullandığım.sanırım öteki beyaz paket.bende bu ara yakınlarımdan beyaz paketi duyuyorum.alıp denesem mi diyorum ama hâlâ aynı paketten devam ediyorum
Srhtzlyh Ayliz06 ben hep molfix kullandım memnundum bir ara sleepy denedim onuda sevdim. Ama 3 numara molfix çok sızdırdı bizde elimdekileri bitirince sleepye geçicem
haziranin25i Ayliz06 ilk doğduğundan beri sleepy kullanıyorum pişik kremi olarak bepanthol pişik önleyici merhem kullanıyorum. 4 aylık olduk şükür ki hiç pişik olmadı. 3 numara da sleepy nin külot bezini kullanmaya başladım. Tavsiye ederim.