Tcolak Bir tane kızım var ismi ecrin ada nasipse birtane daaha doğacak az kaldı hastane çıkışı yaptıracam ama isime hala karar veremedim onerirmisiniz şöyle güzel bir isim 😊😊
Si_se_ta_be Tcolak Benimde kızım olacak nasipse doğuma az kaldı. Lavin Beril koyucam belki beğenirsin 🥰
Uzaymekiii Tcolak mavi tuna diyesim geldi bi kitap vardı Buket Uzuner in kumral ada mavi tuna diye sizin kızınızın adı da ecrin ada olunca☺️ Elisa olabilir masal olabilir ☺️