Bizde 32+1 doğduk;) durmadı sıpa çok şükür şimdi iyiyiz yakaldık gibi akranları biz biraz küçük doğduk ama 1570 21 gün küvezde kaldık kilo alımımız biraz yavaş ileriyo ama sağlığı yerinde. Premetüre annesi demek yawrusunu kucana alamadan cam fanusun içinde 5 dk görüp kalbinin onla bırakmak demek..Hayat byleymiş anne olmayı öyle bir anlıyosunuzki canınızn parçasının hayat mücadelesini görünce küçücük bedeniyle..