Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık, 3 buçuk aylık olduğunda dişlerini çıkarmaya başladı ve alt iki dişimiz çıktı ama elleri yine sürekli Ağzında da
magini kasıyor sürekli, deli gibi emmek istiyor ama Memede huzursuzlanip ağlıyor, bunu daha öncede çok yapıyordu 3 aya kadar gazdan olabilir dedim ama sonrasında devam etti diș ağrısı yüzünden yapıyor olabilir mi? Yoksa bu meme reddi mi? 😔 Bir diğer konu da 3 gündür uykusunda çığlık atarak ağlıyor ama gözleri kapalı, bu da mı diș yüzünden? Başına benzer durumlar gelen var mı?