Kızlar 3 hafta önce kırkım çıktı bir hafta sonra eşim 3 aylık göreve gidicekti bi kac saati vardi korunmasız geri çekilmeyle birlikte olduk ertesi gün adet oldum ama bir haftadır filan çok halsizim başım dönüyo sürekli çok mutsuz hissediyorum kendimi bunlar hamilelik belirtisi mi çok korkuyorum sürekli dua ediyorum olmasın diye nasil erkenden öğrenebilirim