Merhaba kızlar kızım 6 ay 13 günlük doğduğundan beri meme+mama olarak besleniyordu ama artık sütüm iyice azaldı çünkü gece hiç mama vermeden sadece emziriyordum 1 haftadır çok sık uyanır oldu sanırım sütüm gece yetmiyor artık gündüzleride emmiyor sağıp veriyorum yada uykudan uyanınca uyku sersemi emiyor neyse bu sabah yine çok uyandığı için 4 gibi mama yapıp verdim 06:30 kadar uyanmadı hemen içti normal 20 dakikada içtiği mamayı 3-4 dakikada bitirdi ek gıdaya da artım yavaş yavaş başladığımız için yatmadan normal devam sütü değilde kaşık maması versem daha mı iyi olur bide önerebileceğiniz kaşık maması var mı kızım gazlı bir bebek 6 aylık olduk ama yine atlamadık gaz sıkıntılarını kaşık maması gaz yapar mı diye korkuyorum da ama rahat uyuması için vermeyi de düşünüyorum önerilerinize açığım