Eliffffffffffff ben de kapıya çıktığımda komşularla karşılaşıyorum bi 10 dkka da olsa konuşuyoruz, görüşüyoruz.. Onların çocukları büyük 4 5 yaşındalar sokakta oynuyolar ve gelip benim oğlanı sevmek istiyolar her seferinde de “çok yaklaşmayın, yok dokunmayın, bak sokakta oynuyosunuz elleriniz kirlidir falan (kirli olmasa da öyle söylüyorum 🤷🏻♀️)” diyorum peki diyip uzaktan agucuk bugucuk yapıp gidiyolar.. Anneleri varken de aynı bu şekilde uyarıyorum kırılırlarsa da kırılsınlar canımızın sağlığından önemli değil 🤷🏻♀️
Ki anneleri bile dokunmak sevmek istiyor 🤦🏻♀️ ben gerçekten bu rahatlığı anlamıyorum 🙄