Minikom21 Benim kızım 4.5 aylık göbeğinin altından vajinasına doğru çizgi var çok hafif aynı bizim hamilelik çizgisi gibi normalmi bu
Minikom21 Başka fikri olan varmı daha bu şekilde gören doktoruna söyledim aile hekimine götürün diyor resimden anlamıyor sanırım