Hanımlar az evvel aile hekimine kan vermeye gittim lakin gebelik şüphem var o yüzden demeyi o telaşe ile unuttum… Sekreterde sormadı 🤷♀️3 tüp kan ve idrar verdim hızlı hızlı eve yürürken aklıma geldi söylemediğim… Eşim işe gidecek çocuk evde ona yetişcem telaşı ile gidip geldiğimden neye ne için gittiğimi bile unuttum 😂😂 normal kan testinde beta hormonuna da bakılıyor mu yoksa belirtmem gerekir miydi?