Kızlar selam
Bebeğim bugün 2 aylık oldu. İlk ay ağırlıklı olarak anne sütü + mama içti. (90cc 2-3 saatte bir) ilk 15 gün kilo almamıştı ama sonradan almaya başladı. 2. ayda sütüm azaldı çünkü emziremiyorum reflüsü olduğu için sütü sağıp içerisine bebelac reflü tozundan koyuyoruz kusmaması için bu da sütümü azalttı. Şimdi 2-3 saatte bir 120 cc mama içiyor ve kendisine yetmiyor. Doktor 150 ccye geçin dedi ama burdaki anneleri okuyunca bizimki çok yiyor sanki. Kilosu sa 4,5 civarı. 120 cc bitince bile 2 saatte bir çok ağlıyor mama için. Sizler ne sıklıkla ve ne kadar besliyorsunuz? Ve 2 ay civarı kiloları ne kadardı bebişlerinizin?