Defneninannesi123 canım daha erken elinden tutunca kafasını kaldırması için.(yani benim bebeğim 6 aylık falandı onu yaptığında net hatırlıyorum eşimde çok denerdi.allahtan ilk çocuğumuzda öyleydi de evham yapmıyorduk) başını tutabiliyormuş bi sorun olduğunu sanmıyorum.hem yukarda yorumunu okudum pusette ,emme pozisyonunda sorun yok demişsin.benim çocuklarda öyleydi.