Çocuğum yedi aylık bir Ara çok güzel uyku düzeni vardı akşam 10 da yatıp 8 de kalkıyordu şimdi bozuldu 12 yada 1 de yatıyor 11 e kadar yatıyor şu bir iki gündür düzene girer gibi tabi geceleri kalkıp beni emiyor bu arada çok sütlü bir kadın değilim kayınvalidem ve kayınpederim çocugu niye on ikiye kadar yatırıyormuşum sekizde kaldırmam lazım mış kahvaltısı verip uyuyacaksa geri uyutmam lazım mış ama ben bilerek uyutmuyorum ki seneki sütüm varki karnı doyup uyuyor birde geç yattığı için geç kalkıyor kızlar sizin bebekleriniz nasıl ? Benimi yanlış düşünüyorüm yoksa kayınvalidem gilmi ?