Deletedmom_297 Kızlar siz bebeişlere balık başladınız mı bize doktor dil başlığı çorbasından bahsetti siz neler yediriyorsunuz var mı güzel tarifleriniz ?
Janss Deletedmom_297 Ben sadece somon verdim . Fırında yanına patates ve soğan da koydum güzelce pişirdim . Dip balığı olmamalı ve deniz balığı olmalı .
fsahin_18 Deletedmom_297 dil bağı diye başlığı okuyup içeriğe bakınca nasil yani diye düşünüp başlığı tekrar okumayı sonra akıl eden bir ben😂😂😂
Janss Deletedmom_297 8 de başladım . 4-5 kez fındık kadar denedim . Sonra ceviz büyüklüğünde . Şu an 1 dilimden biraz az yiyor hemen hemen .
Janss Deletedmom_297 Şifa olsun 🌸 Birde uyarmadan edemeyeceğim eğer somon balığı verecekseniz güvenilir yerden olmasına özen gösterin . Ben veriyorum ama Karadenizliyim ☺️ İyi biryerden geliyor . Çiftlik balığı olabiliyor bilinmeyen yerlerde .