Tubakdin üf bu anneler ya. Annene sakın uyma mama konusunda . Benim ki emzirtmedi zayıf diye mama verdirtti hep sezaryen olunca annem baktı ben ayağa kalkamadım bir süre. 4 aylık bebeğim sütüm yok kesildi gibi birşey. Bir gün boyunca hiç yok sağıyorum 30 cc bile çıkmıyor artık. Mama yiyor bebeğim mecburen. Ben annemi suçluyorum. İkinci çocuğumda Allah izin verirse kimsenin sözünü dinlemeyeceğim kendim ne biliyorsam onu yapacağım. Bu arada bebeğim 4 aylık ve mama yediği halde 6500 g. canım. Anneni dinleme