Tugbaa058 3 aylık bebeğim çok fazla gerneşiyor ve sürekli gözlerini ovuyor dizinde bebecikler böyle mi ? Bu durum normal mi yani yalayan annelerimiz var mı
Tugbaa058 merve0128 gün boyu sürekli öyle acaba artık gözleri falan mı agrıyor diye düşünüyorum şaşırdım yani
merve0128 Tugbaa058 olabilir aslında sürekli yapıyorsa bir sebebi vardır mutlaka doktoruna mı sorsanız en azından içiniz rahatlar