Merhaba arkadaşlar, bebeğim tam 9 aylık kilo sağlık durumu vs iyi ama gece sürekli emmek için uyaniyor. Doktorumuz gece beslenmesini birakabilecegimizi, artık beslenmeye değil uykuya ihtiyacinin olduğunu söyledi. Aslına bakarsaniz ben sallamak da istemiyorum bu süreçte neler yaptiniz tecrübeli anneler fikir verir misiniz?