Sevmmm yok genelde bebekler dişleri çıkarken memeye daha çok düser doğal ağrı kesicidir çünkü. Onun sebebi atak canım. Zaten bi efsane vardır bebek 4. Ay atak döneminde emmeyi bırakmazsa bir daha süt bitmedikçe anne bırakana kadar bırakmaz diye. Tam bu zamanda bebek emmek istemiyor yani bunu memeye tepki olarak düşünme çünkü benim oğlum mama içiyordu atak döneminde mama da içmiyordu. Bu genel olarak mama meme hiç birşey istememe yani. Aslında bakarsan çok dikkat edilmesi gerekilen bir zaman. Meme reddi bile oluşabilir. Oluşmaması için acıkınca emzir istemiyorsa rahat bırak illaki acıkınca emer. Benim oğlum mesela o dönemde gündüz 120 cc gece 150 cc mama içerdi atağa girince 4 saatte 60 cc mama içer bırakırdı. Bolca sabır gerektiren bir zaman. Ama bu atak bitince ek gıda dönemi de biraz oturunca mesela 9. Ayda falan gündüz emme aralarını acar emse bile çerez niyetine içer. Fakat genelde emen çocuklar gece anneye memeye bi düşkünlük gösterir. Yani konu açlık değildir mesela ama tüm gece meme ağzında kalsın ister.