HeartShapedGlasses 7 ay 23 günlük. Ulaşmak istediği yerlere döne döne gidiyor. Emekleme çabası yok. Normal mi bu ?
Aliveannesiiii HeartShapedGlasses normal canım oğlumda öyleydi gitmek istediği her yere dönerek gidiyordu. 10aylık oldu emekledi. Birden bire emekleyince insan şaşırıyor😅 Şuan 10 buçuk aylık.
Betim HeartShapedGlasses 9,5 aylık oğlum aynı şeyi yapıyor ☺️Yeni bir hareket ilave etmiş şimdi de yüzüstü durup kendini geriye doğru itiyor 😂sanırım emekleyecek yöne karar veremiyor 🥰
Mommysharkdoodoodoodoo HeartShapedGlasses emekleme bir gelişim göstergesi değildir her bebek emeklemez. Benim oğlum hiç emeklemedi her yere sürünerek ya da dönerek gitti kısa bir süre sonra ayaklandı koltukta sıralıyordu 9 aylıkken desteksiz yürüyordu. Yani emeklemesini beklemek doğru bilinen bir yanlış aslında.
Aliveannesiiii HeartShapedGlasses henüz yürümüyor bakalım belki yaşında başlar. Bir yerlere tutunup kalkıyor sıralıyor ama daha zamanı var gibi🥰
Lidya-t Normal önce öyle yaptı sonra ters gitti emeklemeyi doğru kavradı.12 aylık bir iki adım atıyoruz şuan
Sumeyyebaglan 8 ay 8 günlük oğlum. Geri geri gidiyo ama hala öne doğru gitmeyi bilmiyo😂 döne döne her yere ulaşıyo😂