Kuzular şimdi şöyle bir durum var 🥰
Eşlerimiz 3 yaşından beri arkadaş biz bayanlar da eşlerimiz sayesinde çok iyi anlaşıp birbirimize arkadaş olduk şimdide çok sevdiğimiz arkadaşlarımızın kıymetli kızlarının doğum günü. Hediyemizi aldık fakat üzerine yazacak not bulamıyorum hiç de öyle şeylerde anlamam. Kızımın ilk arkadaşı İpek ve onu görünce çok heyecanlanıyor öpmek sarılmak istiyor falan. Bana güzel bir msj yazabilir misiniz