Bebeğim 1ay 3 günlük ama göğüslerim süt dolunca agrıyor sızlıyor sağ gögsümde 2 tane topaklanma var sıcak kompres yaptım makinayla sagdım kızımı emzirdim en çok o memeden ama hayla gecmedi süt dolunca ikiside ağrıyor Ve gögüs ucum yanıyor acıyor meme terbiyesi henüz olmadı acaba siz neler yaptınız çok sıkıntı çekiyorum bu durumdan 😥