Kizlar cok kotuyum dunden beri aglamaktan harab oldum bebegim 6 aylik ek gidaya basladik dun pompa ile cekerken 20ml zor cikardim yarim saat urastim her iki gogusumu de sagdi 20 ml zor cikti mamayi su ile yaptim sonra aksam yine denedim yok yune damla damla zor geliyo el pompasi elektrikli pompa denedim ugrastim saatlerce yok goguslerim de yumusak bebegim emerken yutkunuyo ama nekadar ne geliyo bilmiyorum, doyuyor mu onu da bilmiyorum iki gogusumu de veriyorum emiyor sonra kalkmaya istiyor bn tekrar teklif ediyorum 2,3 kez cekip tekrar birakip kalkmaya istiyo gece 3 saatte bir uyaniyo, kontrolumuz 1 hafta sonra gunde 4,5 bez degistiriyorum, ama ek gidaya basladigimizdan beri kakasini yapmakta zorlaniyo acaba doymadigi icin mi yapmiyor 🥺off cok kotuyum 🥺