vanilyakokusu on beş günlüktük,doktor çok küçük altı aydan önce testte çıkmaz dedi.ve evet süt ve süt ürünlerinden başladık. Ama sütümü sağıp atmadım. Direkt diyete başladım bi kaç gün sonra hatırlamıyorum kaç gündü ama rahatladı akşamları ağlamaz oldu, yüzündeki vücuttaki egzamalar bioderma kremle geçti tekrarlamadı. İnek etini de kestim. Doktor çoklu gıda alerjisi olabilir .tek çeşit beslenip gözlem yap dedi çok zor evet ama biraz gözlem yaptım. Mesela sütüm artsın diye boza içmiştim, sonra salatalarda haşlanmış Mısır vardı onun dokunduğunu anladım. Vücudu kabardı. Şimdi yedi aylığız diyetimi açtım. Önce ben yiyorum emzirdiğimiçin peynir yedim, kekin içinde süt vardı onu yedim birşey olmadı şimdilik bu ay sonu yoğurt yicem tepki vermezse diğer ay ona yediricem, ek gıdaya geçtik brokoli, avocado,balkabağı egzama değilse de gaz yaptı onlara da ara verdim. Demem o ki üzülmeyin ne kadar sıkı diyet yaparsanız emziriyorsanız o kadar çabuk geçiyor