gocebebirbayan
ödemek ki bebekten bebeğe değişiyor, benim kızımı ben bir aydan sonra bıraktım. Maşallah kilosu da gelişimi de çok iyi gitti😇 hatta şimdi 13.5 aylık, kilo ve boyu önden gidiyor. Asla zorla yedirip içirmedik, şimdi de kendisi göstere göstere, isteye isteye yiyor. Hanımefendinin bebeği zorla verince kısuyormuş. Zorlamak yine de doğru değil diye düşünüyorum🤷🏻♀️