Duygusuz ücretliydi 50 TL ye ilaçladılar tanıdıktı gerçi ama 100 TL de. Fazla olacağını düşünmüyorum. Karınca ilaçlarına verdiğim paraların yanında İnan hiç bi şey çok da pahalı karınca yemleri falan.. mutfak dolaplarının üstünden aspiratör borusunun ordan yuva yapmışlar bile her yeri ilaçladı, çok şükür bi tane bile gelmedi daha da Bahçeli giriş kat evim illa ki karıncam oluyordu, ama bu sene istila gibiydi.☺️