mthnzbyd
Apandist ameliyatı gerçekten çok zor.. arkadaşım da baya büyük kesik atmışlardı, bende 3 küçük dikiş atıldıydı ve şuan hiç gözükmüyor bende bile. Umarım hemen toparlanırsınız ve birisinden destek almaya çalışın, çocuğunuzu kucağınıza almamaya çalışın yoksa dikişiniz patlayabilir