Ayseecm insanın nazı sevdiğine geçermiş 🥰 güzel anne kızın seni çok seviyor ve sizin bağınız ile kimse yarışamaz o bi kere rahminizde iken size bağlandı kokunuza alıştı milyon insan içinde yine sizi bulur 😇 ama işte babaanne olsun anneanne olsun Baba olsun kimse sizin kadar üstüne titremiyor, iyiliği için bazen sevmediği hoşlanmadığı şeyler yapmıyor çocuklar da çok zeki olduğu için çok iyi biliyorlar diğerlerinde istediklerine yapabilirler daha özgürler ve bunu kullanıyor. Siz bunu dert etmeyin geçici bir dönem, sadece kızınız ile tek kalınca onunla sohbet edin onu ne kadar çok sevdiğinizi sürekli dile getirin 🥰 benim oğlum teyzesine aşırı bağlı buda benim çok hoşuma gidiyor teyzeye bırakıp dışarı çıkabiliyorum rahat bir kahve içebiliyorum yada babayla dışarı yolluyorum evde işlerimi hal ediyorum ☺ sizde iyi yönden düşünmeye çalışın