Verynice1 Biz de ateş nöbetindeyiz. 38,2 gördük. Ayak altlarına,sırtına ve göğsüne udi hindi yağı sürerek düşürdüm. İlaveten limonu çoraplarına sıkıp giydirdim,üstünü inceltip bol bol su içirdim. 37 ateş değildir hemen sarılmayın ilaca. Bırakın ateş yükselsin savaşsın vücudu mikroplarla. Kontrol altında tutun tabi ki ama hemen düşürmeye çalışmayın. Çok geçmiş olsun size de.