Kızlar merhaba. Bugün kızımın doğumgünüydü ve 1 yaş aşılarına çağırılmıştık sağlık ocağından . Aşıları yaptıktan sonra hemşire 2 ay asprin tarzı ilaç kullanımı yasak ve 6 ay kanser hastası olup kemoterapi gören birine yaklaşmayacak dedi . Ben tedirgin olunca hemşirede bunun karşıdaki kanser hastasını korumak için oldugunu söyledi . Kızım aşılardan dolayı ağlayınca hemen çıkmak zorunda kaldım ama açıkçası merak ettim ve internettede bişey bulamadım . Sebebini biliyor musunuz siz uyarıldınız mı bu konuda veya beşki hemşire doktor anneler vardır bilgi verirler ❤️