Her emzirmeden sonra gazımızı çıkartmaya çalışıyoruz ama bazen çıkmıyor ve gecenin bir yarısı ortalığı inletiyoruz babannemiz bir yağ karışımı getirdi onunla biraz daha rahat çıkarıyor sanki ya da psikolojik var mı başka bir önerisi olan ne yol varsa deneyeceğim 😞