balcicegin_annesi ben yaptiriyorum kaslarimi 3 senedir. Oyle dediginiz gibi leke kalmasi diye bisey soz konusu degil. Kil teknigi yontemiyle yaptiriyorum zaman gectikce tek tek kil gorunumu gidiyor boyasi kaliyor o yuzden senede 1 kere rotus istiyo. Yogun emziren anneler icin ilk 6 ay onerilmiyo mama destekli anneler icin ilk 4 ay onerilmiyo cunku emzirirken hormonlar degistigi icin kastaki boyanin tutmama erken deforme olma ihtimali varmis. Son olarak herkese ayni kas yapilmiyor yuzunuze gidecek olan kas oncesinde cizilip sacinizin dip rengine gore renge karar verilip siz onay verirseniz isleme geciyorlar yani kotu olup olmamasi iyi bi yerde yaptirdiginiz surece tamamen sizin elinizde :)