kbra_ayc1 Merhaba anneler bebeğim 1 aylık yüzünde isilik gibi şeyler çıktı bir türlü geçmedi krem yada başka birşey önerisi olan var mı
ArasSeda kbra_ayc1 çocuk doktoruna gittiğinizde söyleyin atopik dermatit olabilir beni de oğlum öyleydi ilk cildi çok kuru ondan demişti doktorun biri ama meğerse atopikmiş
mom0989 kbra_ayc1 işçilik gibiyse ya sıcaktan terden oluyor ya da alerjik canım. Benim kızımın da öyleydi doktor normal yeni doğanda bu dedi ama 52 günlükken alerji olduğunu başka doktor anladı. Özenle takip edin 💜🙏🏻
htceee98 kbra_ayc1 bizim sıcaktan dolayi oluyordu bı kaç güne geçti alerjik mi bilmiyorum ama genelde isilik oluyo yenidoğan bebeklerde çok sıkı giydirmeyin İnsAllah geçer
kbra_ayc1 ArasSeda teşekkür ederim bazı arkadaşlar mustelanın yüz kremini önermişti. Ama yine de doktora sormakta fayda var
ArasSeda kbra_ayc1 tabi temiz içerik de olsa sorulmalı bir kaç güne gecerse isiliktir ama geçmezse doktora gidin mutlaka 😊