JulidEsila şuan mesela maddi açıdan çalışsam iyi olurdu, ama oğlum 4 ay 24 günlük ve emanet edemem kimseye. Kıt kanaat idare etmeye razıyım yeter ki oğlum gözümün önünde büyüsün. Ha anaokuluna kreşe gidecek yaşa gelir o zaman çalışırım o ayrı. Ama şimdi kimseye güven olmaz, neler görüyoruz haberlerde😐 Eşim bile bensiz yarım saat bakamıyor çocuğa, bugün az kalsın düşürüyordu