Merhaba arkadaşlar benim gibi sütünü az da olsa sağarak veren annelerime bir sorum olacaktı.Ben lansinoh tekli kullanıyorum memnun değilim.Yeni bir arayış içirisindeyken bu markayı gördüm instagramda Dilruba hanımın da tavsiye ettiği.Bu ürünü kullanan var mı acaba aranızda? Memnun musunuz? Ya da önerileriniz ne olur acaba ?