Merhaba anneler bebeğim 3 aylık oldu kolik ayrıca alerjik bi bebek. doğdu 3. Gün gazı başladı oğlumun denemediğim damla kalmadı sab simplex maflor biogaia vs. üstelik harcamadığım kadar para harcadım çare bulmak için ama olmadı en sonunda aile hekimimin önerisi ile tribudat şurup aldım 20 tl civarı fiyatı daha sonra kullanmak için kendi çocuk doktorumuza danıştım kullanabileceğimi söyledi bebeğim kendiliğinden patır patır gaz çıkartır oldu şükürler olsun pahalı damlalar almaktan da gaz problemindende %90 kurtulduk ara ara sıkıştırıyo tabiki ama kısa süreli oluyo ben bide yanında süt alerjimizden dolayı sindirimi kolaylaştırsın diye relactaz kullanıyorum her emzirme öncesi buda gerçekten mucize bi damla ona verdiğim para kuruşu kuruşuna helal olsun ağlama krizlerinden kurtardı bizi resmen sizlere de önerim olsun belki kullanıp rahat edersiniz gaz sancısı çeken bebeklerde rahatlar bi nebze 😉