Zeyzeyyyyy Arkadaşlar ayağımı vurdum bugün ilk vurdugumda bi ağrı falan yoktu yani çarptıgımda hani ilk an çok ağrıdı sonra tekrar ayağa kalktım ama 5 6 saat sonra uyuşma gibi oldu ağrı var yürürken parmaklarımda nasıl anlayabilirim ben başına gelen varmı
Tuba01 Zeyzeyyyyy cnm incitmiş olabilirsin bbm kolum kırıldı nefes alırken cigerime bıçak saplaniyordu sanki
Zeyzeyyyyy Mlke301020 şaşırcaksın ama uyuyunca geçti o kadar kötü ağrıyordu sabah basabildim parmaklarım hareket ediyor rahatca
ssnnmm Zeyzeyyyyy kırık çatlak olduğunda anında şişmeye başlıyor ve inanki basamazsın üstüne öyle bir ağrı
ssnnmm Zeyzeyyyyy çok geçmiş olsun ben bebeğim 2,5aylıkken kırdım 1aydır alçıda bebekle mecbur basıyorum üstüne çok zor oluyor
Zeyzeyyyyy ssnnmm benim korkumda 16 aylık bebek yürümüyor kucakta gep napardım Allah yardım eder elbet çok zor olmuştur sizin içinde 🥺 dün ben öyleydim sizi anlıyorum
ssnnmm Zeyzeyyyyy insan kendini geçiyor bebeğini düşünüyor o durumda ilk 1hafta yavruşum ağladıkça bende ağladım
Zeyzeyyyyy ssnnmm 1 basamakta böyle oldu 🥺 geçmiş gitmiş inşallah hasar bırakmadan olcağı varmış evet şükür geçti