Sirinbebek Kızlar 3.5 aylık bebeğimin burnu tıkalı. Yikiyorum otribebeyle çekiyorum ama üzerinde Bi kırgınlık var hemen ilacada sarılmak istemiyorum. Ne yapmalıyım.. 3 yasindaki oglumda nezle gibi ona iburamin veriyorum bebeğe de versem Bi zararı olurmj
Laden Sirinbebek doktor bilgisi olmadan ilaç vermeyin bebeğe bence. Mevsimsel alerji olabilir mi? Hapşırık var mı? Burun ve göz akıntısı?
Sirinbebek Laden burunda fazla akıntı yok hatta tıkalı olduğu için ben temizleyerek rahatlatıyor ama gözlerdede akıntı yok