benimdunyam21 Yavrusununannesiii geçen sene hamileyken meyve sepeti yollamıştım ilk babalar günün kutlu olsun diye.bu senede kızıyla ilk fotoğrafını kupaya bastırdım.kendisi pek hediye sevmez.iş yerinde bol bol kahve içer kızı hep gözünün önünde olsun istedim
Blossommom Yavrusununannesiii maşallah 😅 Avvada indirim vardı 6 parça kıyafet ve ayakkabı aldım çok uyguna geldi ben bile mutlu oldum yani 😅
Yavrusununannesiii Eddaliko 3 günlük dünya zengin değilim belki eleştirenler olacak eşimin telefonu düşük model hep bu zamana kadar o bizi düşündü kendinden kesti bana aldı bende birkaç çeyreğimle satıp ona alacağım sonuna kadar hakediyor ❤️
_Mutlubirkalp_ Esime degilde kayinpedireme esimle birlikte bi hediye almak istiyoruz sizlerden fikir rica edebilir miyim ☺️
VetNur Bende altınyıldız 2 tane triko aldım. Birde pasta yaparım. Hiç çocukla fotografımız yok bide güzel bi çerçeve. O benimkini kutlamadı ama ben çok heves ettım.
Mom0911 Yavrusununannesiii hep erkenden alıp veriyoruz hediyeleri biri birimize😁o da erkenden alıyor her zaman, bende öyle yapıyorum
Metehan123 Oğlumun saçından tespih yaptırıyorum onu hediye etcem o bana ne doğum ne de anneler günü hediyesi aldı ama o harika bi eş ve baba o yüzden ilk babalar gününü atlamicam ben