linakusunannesii Sol elimde kına vardı gece yattığımda hiç bişey yoksa sbaah bi gördüm elimde kına ama böyle avcumun ortasına yuvarlak şekilde falan değil biçimsiz yani . Başına böyle bişey gelen var mı nasıl böyle oldu bilmiyorum şok yaşıyoruz sabahtan beri
ecemine linakusunannesii bi tür mantar hastalığı o. Bende de çıkmıştı uyandığımda elim kınalı resme. Dermatolog kuzenimiz var ona attım hemen elimin fotoğrafını o söyledi 💁♀️
meryemmirasmombuse linakusunannesii hamilelikte bende de olmustu bir defa ve 6 ay önce filan da bebeğimde olmustu onun tüm eli kınalı gibiydi bir sürü şey yazıyor internette hakkında mantar vs batıl inanç gibi şeyler ertesi güne solup geçmişti