AsyaninAnnesiiii Reçetede yan etkileri filan çok fazla vardı. 6 yaş altı kullanmasın yazıyordu da merak ettim. Bi yan etki oldu mu? Kaç aylık yada yaşında kullandınız?
Emir_karan AsyaninAnnesiiii bnm oğlum 8.ay 17günlğk yeni yeni bi kaç kere verdim cnm hasta olmuştu bir zmn verdim
AsyaninAnnesiiii Emir_karan ay iyi birşey olmasında canım. Valla bu ilaçlar beni korkutuyor vermeyincrde iyileşmiyor çocuklar 😔
AsyaninAnnesiiii Defnenvekuzey yarim ölçek verdiniz dimi sizde bizi yarim ölçek sabah akşam dedi de eczacı. Ben aferin surup almaya gittim . Eczacı bunu önerdi almış bulundum . Çok geçmiş olsun sizede 💕
AsyaninAnnesiiii Sehnazzzzz_26 gecmis olsun canım reçeteyi okuyunca korktum biraz 💕 burda sormak daha mantıklı geldi en azından kullanan anneler görmek birşey olmadığını görmek içimi rahatlatır.