MandaLinaa ben de veriyorum. Her bebek aynı değil o yüzden bazı bebekler diş dönemini hafif atlatırken bazı bebeklerin çok sıkıntılı oluyor. Ben bazen günde iki kere vermek zorunda kalıyorum. Yazık yavrum perişan oldu. Daha bugün dr kontrolümüz vardı sordum ve gerektiği zaman ver, 6 saatte bir olmak kaydıyla günde 3 defaya kadar verebilirsin dedi. İlaç iyi bir şey değil elbette ama mecbur kalınca veriyor insan. 🤦