Haciscan İyi akşamlar herkese ya benim kızım 1 ay erken dünyaya geldi 30 gün önce doğdu 2 hafta kuvezde yattı sonra da kilo alımı pek hızlı ilerlemedi mama başlattı doktor da böyle bişe yaşayan var mı? öyle ise bebeği toparlandı mı? kilo aldı mı?
Duygu34 Haciscan benim oğlum erken doğdu hatta yoğun bakımdada zayıfladı bide orda mamaya alıştırdılar bir hafta çok zorluk yaşadm emdirene kdr sonra her saat başı emzirdim arada mama verdm çok şükür şimdi iyiyiz
Sebnem55 Haciscan benimde 37haftalık dogdu 2660gr 5gün küvezde yattı doktor stün yeterli değil mama baslayalım dedi suan 67günlüğüz 5400gr olduk şükür doktor kilo alımı gayet iyi dedi🙏
Sibellaa Haciscan kaç haftalık doğdu? Herhangi bi rahatsızlığı oldu mu uzun kalmış küvezde? Benim oğlum da erken doğdu 36+3 de ama kilo alımı iyiydi. 1 gece küvezde kaldı sadece. 1 ay biz de meme+mama verdik. İlk kontrolunde 1.4 kg almıştı.
Janss Haciscan ☺️ Hiç büyümeyecek gibi gelirdi bana . 32 hafta doğumlu . Çırpı gibi birşeydi . Şu an 10 aylık . 1yaş+ persentil değerleri . Büyüyor annesi,toparlanıyor 🌸
Haciscan Duygu34 geçen hafta kilo alımına başlamış dedi doktor ama sanki hiç büyümeyecekmiş gibi geliyor bana
Haciscan Sebnem55 benim kız 33+1 doğdu kilosu da 2180 di onun da 200 gramını vermişti kuvezde hastaneden çıkarken 245 gramdı sanki hiç büyümeyecek gibi geliyor bana ya
Haciscan Sibellaa benimki 33+1 de doğdu ciğerleri yüzünden kaldı kuvezde çok şükür hiç bi sıkıntısı Yok
Haciscan Janss bana da hiç büyümeyecek gibi geliyor ya 33+1 de doğdu ay inşallah darısı da benimkine olsun ☺️
Boylu0104 Haciscan hiç panik yapmayın 35 haftalık dogdu benım oglumda 2 hafta kaldı kuvezde yanlızca 2.5 ay emdi suan sırf mama ile besleniyor 5 aylık oldu kilosu üst sınorda bile cabuk toparlanıyorlar korkmayın 😊
balannesiii Haciscan saat bası emzir canım mama verdilerse takviye olarak mamada ver benim bebeğimde 20 gün önce doğdu 3200 sonra 3 kiloya düştü mama takviyesi verdim hemde emzirdim kendine geldi suan iki aylığız maşallah en son 4800dü kilosu
Haciscan balannesiii benimkinin kilosu az doğdu ve 33 haftalık doğdu umarım benim kızımda toparlanır inşallah
EzgiDuru Haciscan 37 haftalik 2900 dogdu ama iki doz ciger ignesi olmuştum. 2700le hastaneden çıktık. Zor zamanlar geçirdik reflu alerji mama meme reddi emme refleksinin az olmasi ama gecti canm cok sukur
Karakiz Haciscan bende erkn dogim yaptim 36 hafta 46 cm 2400kilo dogdu ilk mama verdm sonra annesutu erkn dogan cabuk buyur derlerdide inanmazdm girenler sasiriyor 4 aylik oldk hafta kontrolumz vsr 3 aylikken 5100 du boyda60 gelisimi iyi dedi dr stres yapmayin alir annesi kucuk toparlanir minik
Sebnem55 Haciscan valla banada öleydi banyo yaptırmaya korkuyodum o derce 😏 doktoruö zayıf çocuklar daha cabuk toplar meraketme demişti dediği gibide oldu canını sıkma bi hamlede toparlar seninde beniş😇
Sibellaa Haciscan Allah bağışlasın her an emzirmeye çalışın endişelenmeyin rahat olun bol bol sütünüz gelsin 🌸
DygEymen Haciscan 34 hafta 1990 gram dogdu 1750ye dustu 15gun kuvezfe kaldi suan 6aylik simdiden ne kdr buyudu diyorum resimlerine bakimca zaman oyle hizli geciyoki