Mom44454 Bimelekannesi aynen canım bide 7 aylık hamileyim rabbim korur inşallah o mop u alalıdır sarkmadan silebiliyorum zaten rahatça😍 hemde 30 tl
Bimelekannesi Mom44454 oh maşallahınız var benim de fazlasıyla işime yarar gibi bu tavsiye çok teşekkürler 🌸☺️
Bimelekannesi Efemm ay ben korkuyorum ya eskiden annemin evinde pek korkmuyordum ama şimdi alt katta alıştım korku oluştu pek cesaret edemiyorum
Mommy2b Bimelekannesi vileda ile silip ucuna mikrofiber bez bağlayıp kuruluyorum. 10.katta oturuyorum camlar tam boy
Bimelekannesi Mommy2b evet bu viledayla silme fikri de gerçekten mantıklı teşekkür ederim ben de böyle deneyebilirim 🌸☺️
miniktavsanim Sena93 16.katmi ben bayılırım aşağıya bakarken eskiden 6. Kati aşağıya bakamyrdm 🙄🙄 ama şuan 3 katayım bana yüksek geliyor daha temizlememişim pencereleri korkyrm bende kışa doğru sadece camları temizlemek için birni tutmayı düşünüyorum
Babe Bimelekannesi Ben yardimci abla cagiriyorum ama o silip bitirene kadar komaya giriyorum korkudan…9.kattayim
Sena93 miniktavsanim Taşındığımız gün ufak çaplı bir deprem olmuştu neredeyse kalp krizinden gidecektim ama şuan alıştım sıkıntı yok 😂
Karaborsa Reyna @Bimelekannesi ben kullaniyorum muhtesem bi temizlik bekleme elle silmekten biraz daha uzun suruyor ama is goruyor.