FHKK görümce kızı vardı kolaynya şise agzı açmiş yere koymuş fark etmedimm onları geçirce makieden çabarısr çıkarmaya gitmiştim kız uyuyordu uyanmiş masanın altına konan şise almiş az bişy içmiş önce sağlık ocagı aradımm doktor hastaneye götür diyince yarım saat içinde hastaneye. Getirdim. Tahlilleri yapıldı hemen. Yogun bakıma yatış verildi. Şükür hemen. Mudalle edildiği için kana karişmamiş. Saglık ocagındaki. Doktorumuz. Kusturma ve bişy yedirme deid bnde öle yaptımm. Rabbim beterinnden korusun 24 saat gözlem altına aldılar. Korkulacak bir şey. Dua eden herkesen Allah razı olsun