acemiannedrnm Merhaba kızım yarın 1 aylık oluyor her gün ortalama aynı saatte sebepsiz ağlayıp meme ağzına gelince bağırıp kızarıyor ayaklarını itiyor onun dısında tutuyor memeyi sadece belirli saatte deliriyor meme reddi başlar mı yoksa gazı mı var ☹️☹️☹️
Burcuceylan acemiannedrnm aaa aynı beni anlatmışsın bizde şuan öyleyiz deli oldum şurda bekliyim bende
Onsubatikibinondokuz acemiannedrnm gazdan dolayı yapabiliyor bebekler onu bizde yaşıyoruz aynı durumu genellikle gazı olduğu zamanlarda yapıyorlar hem emmek isteyip hemde gazdan dolayı kıvranıyorlar.
[silindi] acemiannedrnm Bi doktoruna danışın isterseniz. Gaz masajına bakın çok etkili oluyor ılık bir banyoda rahatlatır biraz gaz sancısı çok feci oluyor maalesef dilerim tez vakitte tüm bebeler kurtulur gazdan
AselG Bizde de aynı sorun var memeye gelince ağlıyor uyku sersemi olursa 5 dk emzirebiliyorum çok aç olursa asla tutmuyor ne yapacağını bilemiyor insan🥺