Kızlar mrb 9 aylık bebegim var sezeryan dogum yaptım emziriyorum dogumdan 22 gün sonra adet kanaması gibi 6 gün süren parçacıklı bir kanama oldu ve bu zamana kadr hic adet olmadm, dogumdn sonra adet olmadan hamile kalınmaz diyorlar bu dogru mu başına böyle bişey gelen var mı