Bende 2 sene önce ogluma 49 ile hamile kaldım 68e ciktim.dogumdan sonra 57ye düştüm tam kilo vermeye basladimki hamile olduğumu öğrendim geçen sene .kizim simdi 6 aylık dogumdan sonra 70 kilo idim.karin egzersizleri yaptim,bol su içtim.hamur isi vb.komple kestim.zaten 2 bebekle yemeye zamanım olmuyor gec saatte de yemedim. Simdi 53 kg oldum.karnimda baya toparladi 2 ayda spora ara verdim 1 ay baktim gitmiyor bugun yine başladım.ne kadar zayiflasanda karin egzersizi yapmadığın da göbek gitmiyor.