Usaysenur Merhabalar, 14 gün önce sezeryan ile doğum yaptım çok şükür göbeğim çok kalmadı ama iyice toparlansın diye korse takmak istiyorum korse kullananlar ne zaman kullanmaya başladınız ve önereceğiniz marka var mı ? :)
egg Usaysenur ben takamadım dikişlerimi acıttı 3,5 ay oldu sürekli denedim ama acıttı o yüzden bıraktım göbeğim de kaldı
Emir_karan Usaysenur eve geldim ikinciii günü hemen tsktımmm canım 2 3 kere snra birdha takmadım zaten