10 ay 12 günlük oğlum var kilomuz ayına göre iyi ama. 8. Ayda 9800 falan di kilosu. Bi ara 10 100 gr olmuştu şuanda 10800 kilosu . Kilo almasının yavaslayacagini biliyorum bu aylardan sonra ama bu kadar da az olup bilemiyorum 8 ayda ilk dışı cıktı şuan da 5 dişi var . Yemek konusunda sıkıntı mız yok kahvaltı öğlen ve akşam besleniyor arada eline meyve veriyorum ee bide emziriyorum. Yemeklerinde mutlaka kiyma tavuk kemik suyu kullanıyorum. Yoğurt vermeyi de ihmal etmiyorum. Biyerde yanlışım mi var çözemedim hala yemeyen bebekte değil yani.