Tugce52 Kızlar ilk defa olduk yani eşim pozitif oğlum ve bende belirti olmadı şükür eşimin bugün 10.gunu pazar günü son 10 güne indirmislerdi ama şuan tekrar 14 güne çıkmış neyse bugün 10.gundu ben şimdi ilaçlama yapamam şuan ona durumum el vermez kendim nasıl bir temizlik yapabilirim yatak odasında izole etti kendini ara ara silip supurdum eldivenle felan çarşafı felan yikattim on yıkamalı ama yarında diyorum derin bir temizleyin tülleri yikattiririm halıyı diyorum güzelce supurup havandirdim nevresim felan değiştiririm odayı silip supururum güzelce sirkeli suyla tabi evin diğer alanlarını sık sık yapıyorum kapıları sildim kaç kere yarın yine yapicam bu arada eşiniz olduysa yada sizler ne zaman birlikte yatmaya başladınız aynı odada yani pazartesi iş başı yapacak pazar son günümüz sonra normelde donebilirmiyiz bilenler başına gelenler yazarsa sevinirim
drn5410 Tugce52 covid olduk atlattık üstüne ev bile süpürmedim desem yeridir 😅 bildiğim kadarıyla maddeden yüzeyden bulaşmıyor 🤔
ZBosma Tugce52 benimde eşim yakalanmıştı izolasyonu bittikten sonra önce evi ilaçlatmıştım komple sonra temizlettirmiştim ama izolasyon süresi boyunca onun bulunduğu yerlere girmeden evi sirke ile silip durdum ben hamileydim o yakalandığında o yüzden çok daha dikkatli olmam gerekiyordu doğumumda o zamana denk geldi evi önce ilaçlatıp sonra temizletip öyle girdim
GoGirl Tugce52 ac biz guzel tum gun havalandir nevresimleri degis sil toz al tamam 9 ay oldu biz olali ekstra bir sey yapmadim normal temizliğimi yaptim
Tugce52 drn5410 Seninkide iyiymiş bacım😁 şimdi ben olmadığım için eşimle ne zamana kadar ayrı yatsak bulasirmi acaba çocuktan dolayı korkuyorum ve karantina’nın tekrar uzamasından yoks abisey değil valla esiminde genel durumu iyi şükür başlarda baya kotuydu
drn5410 Tugce52 Allah şifa versin inşallah.. Ben olsam karantina bittiği gibi yatardım tabi siz içiniz nasıl rahat ederse bir şey diyemem ☺️
SonSerce Benim de eşim pozitifken bizde bir şey yoktu. Ben onun yediği tabakları çamaşır suyuyla yıkayıp öyle makineye attım. Onun dışında bir ekstra bir temizlik yapmadım öyle harala gürele.
Tugce52 GoGirl dimi ya zaten bir kaç kere silip supurdum bu 10 gün içerisinde de eldiven ve maskeyle şükür bu saatten sonrada daha bulaşmaz heralde olursa kısmet napalimm