AloneMom bizden iyi daha kavramış durumda olayları.Küçücük çocuk dersin ama bazen bizi bile teselli edecek konuma geliyor.Yeni düzene alışmaya çalışıyorlar ailecek.Covit yüzünden dışarı çıkmayan ben sırf onun için haftada bir anneme gidiyorum onlar geliyor kızımla oynuyorlar falan.Geçen telefonumda videolara fotoğraflara bakıyordu annesiyle birlikte olan videoya denk geldi izlemek istedi babasına sorduk izledi biz ağlamaktan harap olduk tabi.Yavrum hiç bişey demeden telefona sarılıp yattı uyudu.Boğazım düğüm düğüm.Kelimeler kifayetsiz derler ya işte öyle